/

Blir inte mycket skrivet här. Men jag skiter lite i faktiskt. Kanske sätter det fart någon gång, kanske inte.
Vad gör jag då, ja jag umgås med folk och jobbar. Fixar och trixar med lägenheten och försöker hitta ett nytt hem till mina små kaniner. Har ett otroligt tatueringssug, men det är ju sämst nu precis innan sommar, sol och festival. Så får väl hålla mig till efter sommaren och spara pengar till o göra flera stycken då. Längtar! Har så mycket idéer. Annars glider jag mest runt, njuter av vädret och den lediga tid jag har och dricker lite för mycket öl. Snart är det semester i två veckor, ska bli så jävla skönt. Sweden Rock och Växjö blir det då. Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0