WEEKEND /

Det har varit en fin helg, öl och fina vänner. Dock är jag sjuk nu så det suger ju. Har en tenta imorgon så det blir plugga, plugga. Tror dock inte att jag kommer klara den. Var längesen jag kände mig så ointresserad av att lära mig, och min hjärna vill inte ta in någonting. Det är för mycket svåra ord, jag får inte ihop det i min snoriga hjärna. Men ja, jag vet inte hur hårt jag tar på det. Jag vill inte plugga nu, men jag ville se hur jag hanterade en kurs, även om den var liten. Blev väl sådär, jag har gjort alla uppgifter, resan, muntlig redovisning och varit på tillräckligt många föreläsningar. Men tentan kommer gå åt helvete. Jag vill bara åka hem till Alvesta och julpynta, äta julmat, julmysa och bara ligga i den underbaraste soffan i hela världen. Och sen vill jag jobba och tatuera mig, det är allt jag begär. Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0